سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیستی و نیستم


87/6/15 ::  1:52 صبح

 

 

هر شب وقتی تنها می شم حــس می کنم پیش منـی

             دوباره گریم می گیـــره انگـــار تـــــو آغـــــوش منـــــی

                                  

روم نمی شه نگات کنم وقتی که اشک تو چشـــمامه

            با اینکه نیستی پیش من انگـار دستـــات تو دســــــتامه

 

بارون می باره و تورو دوبـــــــاره پیشـــم مـــی بینــم

            اشک تو چشام حلقه می شه دوباره تنهــا مـی شینم

 

قول بده وقتی تنها می شم بازم بیــای کــــنار مــــن

           شبای جمعه کــــه مـــی یاد بیـــــای سـر مــزار مـــن

 

دوباره باز یاد چــــشات زمزمـــــه ی نبــــودنــــــــم

            ببین که عاقبت چی شد قصـــــه ی با تــــو بودنــــم

 

خاک ســر مـــــــزار مـــــن نشــــونی از نــــــبودن

           دســــــتای نامــــــردم شــب چــــرا ازم ربودنــــــت

 

به زیر خــــاکم هـــــــنوز نرفتــــــــی از خـــیال من

           غصه نخور سیاه نپـــــوش گــــریه نکن برای مــــن

 

دیگه فقــــط آرزومه بـــــــــارون ببــــــاره رو تنـــم

          رو سنگ قبرم بنویـــــــس تنــــــها ترین تنـــها منم

 

تنـــــــها تــــریـــــن تنــــــــها منــــــــــم

 


نویسنده : جمیله رضازاده

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
4118


:: بازدید امروز :: 
1


:: بازدید دیروز :: 
1


:: پیوندهای روزانه::

:: درباره خودم ::

نیستی و نیستم
جمیله رضازاده
تقدیم به بهترینم

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

نیستی و نیستم

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::